Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine zlatoruno.com so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, Uradni list RS, št. 98/04). Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev.


S spletno trgovino upravlja podjetje:

Belokranjka d.o.o.
Gorenjci pri Adlešičih 3a
8341 Adlešiči 

Matična številka: 5356421000
ID za DDV : SI25959930

Podjetje je zavezanec za DDV.

Vpisano v sodni register s strani  temeljnega sodišča v Novem mestu, pod številko reg. vloge  1027/93.


Cene
  • Vse cene so izražene v EUR.
  • Akcijske ponudbe veljajo do razprodaje zalog.
  • Akcije in posebne ponudbe se izključujejo, razen če je navedeno drugače.
  • Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

Možnosti plačila
  •  po predračunu na TRR podjetja - na vaš e-mail vam pošljemo račun in UPN obrazec za plačilo. Pomembno je da pri plačilu na TRR navedete sklicno številko - REFERENCO
  • plačilo po povzetju ( za plačilo z gotovino je znesek isti, kot na računu, ČE  PA JE PLAČILO S KARTICO, SI PODJETJE ZARAČUNA 1% PROVIZIJE OD KUPNINE)
Cenik dostave
  • dostava neomejenega števila artiklov po celotnem teritoriju R Slovenije znaša 4,50 €ur.
  • pri naročilu nad 50,00 €ur je dostava za neomejeno število artiklov po teritoriju R Slovenije brezplačna.
  • Pakete pošiljamo samo po Sloveniji, za naročila v katero drugo državo si mora kupec sam urediti dostavo paketa iz našega naslova na svoj naslov ali pa se predhodno dogovorimo drugače.

Odprema blaga

Naročeno blago bomo praviloma odpremili v naslednjih rokih:
  • pri plačilu blaga po povzetju bomo naročilo odpremili najkasneje treh delovnih dneh od prejema naročil, praviloma pa isti
  • pri plačilu blaga po predračunu na TRR podjetja se naročeno blago odpremi najkasneje v roku treh delovnih dni po prejemu plačila na  račun podjetja, ali po prejemu potrdila o plačilu na e-mail:belokranjka@siol.net, praviloma pa isti dan.
  • v primeru kakšnih izrednih razmer (daljši izpad elektrike, neprevoznost cest, ..) ali situacij si pridržujemo pravico do kasnejše odpreme naročenega blaga kot je navedeno.

Naši podatki za nakazilo
IBAN:  SI56 031541000456424
BANKA: SKB
Naziv : BELOKRANJKA d.o.o.
Namen plačila: navedite svoje ime in priimek
Referenca: sklicna številka naročila

VKLOPI RAZUM, ZAHTEVAJ RAČUN




POSTOPEK NAKUPA

Na spletnem mestu www.belokranjka.si izberete željen izdelek in ga dodate v košarico s klikom na gumb (dodaj v košarico). V košarici imate prikazane vse izdelke, ki se nahajajo v nakupovalni košarici. Količino izdelkov v košarici lahko popravite ali pa izdelke v celoti odstranite iz košarice. Lahko nadaljujete z nakupovanjem ali le tega dokončate, torej opravite nakup. Potrebno je izpolniti podatke plačnika, ki jih bomo potrebovali za potrditev naročila in izdelavo računa. Ob obrazcu za podatke je še enkrat vidno razčlenjeno vaše naročilo. Na koncu izberete način plačila tako, da kliknete nanj. Pred zaključkom nakupa je potrebno potrditi, da se strinjate s pogoji poslovanja. Nakup zaključite tako, da kliknete na gumb “zaključi naročilo”. Če je bilo naročilo uspešno sprejeto  se vam na spletni strani izpiše tekst “vaše naročilo je bilo sprejeto”. Na vaš elektronski naslov vam bomo poslali potrditveno obvestilo, da je naročilo sprejeto ter podrobnosti vašega naročila in plačila.



POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu belokranjka.si so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi izdelkov, ki jih ponudnik nima na zalogi v svojem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi izdelek do ponudnika. Preko elektronske pošte ali telefona,  ponudnik sproti obvešča kupca o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo izdelkov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo izdelek odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale izdelke iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave artiklov, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.



ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po tem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Stvarna napaka je kadar:

Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet.
Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana.
Izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane.
Je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.



DOSTAVA

Blago, naročeno v spletni trgovini Belokranjka.si gre na pot v najkrajšem možnem času (običajno 1-2 delovnih dni, šteto od dneva vašega naročila).

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali na vašo željo zamenjali z drugim.

Za dostavo poskrbi podjetje  hitra pošta GLS, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.

V primeru naročila nad 50,00€ vam nudimo BREZPLAČNO dostavo.

V primeru naročila do 49,99€ je strošek dostave  4,50 €, če pa imate plačilo po povzetju pa se k tej poštnini prišteje  ZA KARTIČNO POSLOVANJE 1% ODKUPNINE, če pa je plačilo z gotovino je znesek isti.

Pakete pošiljamo samo po Sloveniji, za naročila v katero drugo državo si mora kupec sam urediti dostavo paketa iz našega naslova na svoj naslov, razen če se ne dogovorimo drugače..



VRAČILO ARTIKLOV ALI ODSTOP OD  POGODBE

V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje (pisno, ustno,...), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila za blago, če so stroški poštnine, poštnine ne vračamo.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točno prvega odstavka 43.b člena

Po določbi b 43.d člena ZVPot lahko potrošnik obvestilo o odstopu predloži podjetju na obrazcu iz petega odstavka tega člena ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.

Za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje na naslov Belokranjka d.o.o., Gorenjci pri Adlešičih 3a, 8341 Adlešiči , mail : belokranjka@siol.net  , tel 07/ 30 70 550, o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom poslanim po pošti ali elektronski poštiali po telefonskem dogovoru).

Ko vračate artikle prodajalcu izpolnite spletni obrazec za vračilo izdelka. 
Vrnjeni artikel mora biti v originalni in nepoškodovani embalaži.
Artikel mora biti vrnjena v embalaži, pri čemer zunanjost vrečke arikla ne sme biti popisana, niti polepljena s poštnimi nalepkami in selotejpom, ampak jo je potrebno zaščititi z ustrezno embalažo.
Čas za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe je 14 dni od oddaje naročila. Čas za vračilo izdelka je 14 dni od odstopa od pogodbe. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo!
Artikle pošljete na naslov prodajalca  Belokranjka d.o.o., Gorenjci pri Adlešičih 3a, 8341   Adlešiči
Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport.
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Če ste artikel že začeli uporabljati, vračilo le tega ni več mogoče.
Če ste imeli pri naročilu način plačila po povzetju vam vrnemo kupnino na transakcijski račun (TRR), katerega morate napisati na Obrazec za vračilo izdelka.
Če ste imeli pri naročilu način plačila s kreditno kartico vam vrnemo kupnino nazaj na kreditno kartico, s katero ste plačali naročilo.
Obrazec za vračilo izdelka/ odstop od  pogodbe:  obrazec


VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.
Ponudnik za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih članov.
Ponudnik navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
V primeru, da želite da vaše osebne podatke trajno izbrišemo, nam to sporočite na naš e-poštni naslov: belokranjka@siol.net in vsi vaši podatki bodo trajno izbrisani.


KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
pošiljatelj bo jasno razviden,
različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.


IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridržujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo)



PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova  belokranjka@siol.net   . Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.



IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS)  Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.




< Nazaj